Blog

Raw Nut Butter Cups, η νεα εμμονη

Φέτος, αντί για παγωτά, θα μετράω φρόζεν νατ μπάτερ καπς, που είναι τρέντυ, υγιεινά, γεμάτα σούπερφουντς, φυσική γλύκα, σουγκαρφρί και πολύ χορταστικά. Τα συγκρίνω με το παγωτό, ενώ τίποτα δεν συγκρίνεται με το παγωτό, επειδή διατηρούνται στην κατάψυξη και μου προσφέρουν την ίδια χαρά. Γενικά, υπερτερούν του παγωτού σε πολλά, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι με το παγωτό δε μπορώ να σταματήσω, δεν χορταίνω σχεδόν ποτέ. Ενώ με αυτά, δε μπορώ να φάω πάνω από 1-2, οπότε γλιτώνω θερμίδες, ενώ παράλληλα κερδίζω μόνο καλά λιπαρά.

 

Τα Raw Nut Butter Cups κάνουν θραύση στο εξωτερικό, βρίσκονται σε όλα τα hype, healthy blogs και όλες οι bloggers που τα φτιάχνουν και τα τρώνε έχουν κορμάρες και τέλειο δέρμα, οπότε μάλλον κάνουν καλό. Βέβαια, εξαρτάται από το τι θα βάλει ο καθένας μέσα σε αυτό το cup. Μπορείς να κάνεις ένα cup πολύ ”βρώμικο”, μπορείς να ρίξεις μέσα όσα κακά λιπαρά θες, αλλά στις δικές μου σελίδες θα τα βρεις μόνο σε χέλθυ και σουγκαρφρί εκδοχές, για να #μηφασβλακείες.

 

 

 

 

Χρειάζεσαι χάρτινες θήκες για μάφινς και ταψί με θήκες για μάφινς, ώστε να βγάλεις ωραίο σχήμα. Καλό θα ήταν, επίσης, να χωράει το ταψί στην κατάψυξη και να μπει ίσιο. Εναλλακτικά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αλουμινένια cups, που είναι αρκετά σταθερά. Έπειτα, θα χρειαστείς πολλά σούπερφουντς, σπόρους, αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη, βούτυρο καρπών (φιστίκια ή αμύγδαλα), κακάο, φρούτα και μαύρη κουβερτούρα 70% κακάο και πάνω, ώστε να έχεις το πιο χέλθυ αποτέλεσμα.

 

 

Θα σου δείξω τώρα τις γεύσεις που ετοίμασα εγώ, αλλά μη διστάσεις να κάνεις τους δικούς σου συνδυασμούς. Προσεχώς, στις σελίδες μου στα σόσιαλ, θα ξαναδείς αυτά τα cups σε διαφορετικές εκδοχές.

 

 

Για να βγουν πιο εντυπωσιακά, αλλά και πιο χορταστικά, φτιάξε 2 ή 3 διαφορετικά γευστικά στρώματα, με διχρωμία ή τριχρωμία. Κάνε τη βάση πιο σταθερή και την κορυφή πιο κρεμώδη. Για τη δική μου βάση, χτύπησα στο μούλτι μερικά αποξηραμένα δαμάσκηνα, χουρμάδες, κακάο, φιστικοβούτυρο και έλαιο βανίλιας. Βγαίνει σαν εύπλαστο χώμα και όταν το τρως, παγωμένο, μοιάζει με παντεσπάνι, είναι υπέροχο. Με ένα κουτάλι ρίξε στα cups λίγο από το μίγμα και πάτα το να στρώσει ομοιόμορφα. Παράλληλα, ετοιμάζεις την κρεμώδη υφή. Τα σοκολατένια μου είναι λιωμένη κουβερτούρα μαζί με φιστικοβούτυρο και στην κορυφή έχει παπαρουνόσπορο και cranberries. Τα λευκά είναι από 1 ώριμη μπανάνα χτυπημένη στο μούλτι μαζί με φιστικοβούτυρο και λίγο χυμό πορτοκαλιού. Θα μπορούσα να είχα βάλει κόκκινα φρούτα μέσα ή κάποιο φρούτο, γενικά, που να έχει κρεμώδη υφή αν χτυπηθεί. Θα μπορούσα να είχα προσθέσει και γιαούρτι. Και ό,τι άλλα μυρωδικά αγαπώ. Ρίχνω την κρέμα πάνω στη βάση μέσα στα cups και βάζω κατάψηξη μέχρι να σφίξουν. Η υφή θα είναι μαλακή στο εσωτερικό, όσο και να παγώσουν τα υλικά. Η μπανάνα έχει την ιδιότητα να γίνεται σαν μους όταν παγώνει, είναι υπέροχη. Σε ξένες συνταγές είδα ότι βάζουν μέσα στα μίγματα και έλαιο καρύδας, πράγμα που βρίσκω περιττό και προσθέτει θερμίδες.

 

Α, και είδατε ότι πουθενά δεν αναφέρω ζάχαρη ή μέλι, έτσι; Τίποτα. Φυσικά γλυκαντικά από τα φρούτα και όση ζάχαρη έχει μέσα η κουβερτούρα. Εννοείται πως πρέπει να προσέξεις και τα συστατικά του φιστικοβούτυρου, να μην περιέχει πρόσθετα, θέλουμε 100% καρπό.

 

Ανυπομονώ να δω και τις δικές σου δοκιμές!

 

 

No Comment

Post A Comment